close



Your subtleties
妳那微乎其微的變化
They strangle me
他們勒緊著我
I can't explain myself at all.
我一點都不知道該怎麼表達我自己
And all the wants
我所想要的
And all the needs
我所需要的
All I don't want to need at all.
和我不想去奢想的

The walls start breathing
牆壁開始嘆息
My mind's unweaving
我的心慢慢分裂
Maybe it's best you leave me alone.
或許妳最好讓我一個人獨處
A weight is lifted
我變得輕飄飄的
On this evening
I give the final blow.
在今晚,我給了最後一擊

When darkness turns to light,
當黑暗轉為光亮
It ends tonight
就在今晚結束
It ends tonight.
就在今晚結束

A falling star
一顆閃亮的星星
Least I fall alone.
我覺得比較不孤單了
I can't explain what you can't explain.
妳講不清楚的,我也不知道如何去詮釋
You're finding things that you didn't know
妳要尋找些什麼,妳自己也不知道
I look at you with such disdain
我帶著鄙夷的目光看著妳

The walls start breathing
牆壁開始嘆息
My mind's unweaving
我的心慢慢分裂
Maybe it's best you leave me alone.
或許妳最好讓我一個人獨處
A weight is lifted
我變得輕飄飄的
On this evening
I give the final blow.
在今晚,我給了最後一擊


When darkness turns to light
當黑暗轉為光亮
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends tonight.
就在今晚結束
Just a little insight won't make this right
細微的觀察力並不會使事情好轉
It's too late to fight
要爭執已經太晚了
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends tonight.
就在今晚結束

Now I'm on my own side
現在我站在我自己這邊
It's better than being on your side
比站在妳那邊還要好的多
It's my fault when you're blind
使妳變得盲目,是我的錯
It's better that I see it through your eyes
透過你的眼睛去看事情是比較好的

All these thoughts locked inside
這些想法過去都被保密著
Now you're the first to know
現在妳是第一個知道的人

When darkness turns to light
當黑暗轉為光亮
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends tonight.
就在今晚結束
Just a little insight won't make this right
細微的觀察力並不會使事情好轉
It's too late to fight
要爭執已經太晚了
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends
結束


When darkness turns to light
當黑暗轉為光亮
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends tonight.
就在今晚結束
Just a little insight won't make this right
細微的觀察力並不會使事情好轉
It's too late to fight
要爭執已經太晚了
It ends tonight,
就在今晚結束
It ends
結束


Tonight
今晚
Insight
觀察力
When darkness turns to light,
當黑暗轉為光亮
It ends tonight.
就在今晚結束

 

 

 

 

-----------------

選了三首歌給學生做晨間英聽練習

Linkin Prak是New Devide

Hoobastank是The Reasn,

AAR就是這首了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    crazymavs 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()