close

All my life I've looked for angels
我一生中追尋著給我幸福的天使們
All this time I've searched for signs
為了這次相會,我找尋著提示
Now I've turned the corner
現在我轉過一個街角
You're standing before me
發現你就站在我身邊
You’re not what I thought I might find
從來沒想過會是你出現在我生命裡
                                                                               
I've never been shaken
我從來不曾動搖
Never been confused
從來不曾迷惘
Always protected all my affections
我的感情始終被我隱藏著
Only directions I choose
我只理性地選擇該走的路

All my intentions and all my best plans
現在我把所有的目標,我所有的計畫
Now come to rest in you hands
全部交賦予你手中
                                                        
If I could fly
如果我可以高飛
If I could soar
如果我可以翱翔
If I could rise up to heaven
如果我可以抵達天堂
Unlock that door
打開那扇門
I might finally stop
我就會停止
This world spins around
這個混亂的世界
I would just to be with you now
我現在就只想在你的身邊
                                                        
  
I've never been shaken,
我從來不曾動搖
I've never been confused
從來不曾迷惘
Always projected all my affections
我的感情始終被我隱藏著
In only directions I choose
我只理性地選擇該走的路

All my intentions and all my best plans
現在我把所有的目標,我所有的計畫
Now come to rest in you hands
全部交賦予你手中                                                                          

If I could find the key
如果我可以找到那麼一把鑰匙
Into your heart
可以進入你的心
And unlock that door
開啟你的心房
I might finally stop
我就會停止
All the spinning around
這個混亂的世界
If I could just be with you now
我現在就只想在你的身邊
 
Always believed I was solidly grounded
以前我都相信,我完完全全無法前行
All my assumptions come tumbling down
但現在的這一切,都顛覆了我的假想
 
If I could fly
如果我可以高飛
If I could soar  
如果我可以翱翔  
If I could run to your heart
如果可以進入你的心
Unlock that door
開啟你的心房
I might finally stop
我就會停止
All the spinning around
這個混亂的世界
If I could just be with you now                                         
我現在就只想在你的身邊

從Latter Days裡出來的插曲
是一首男男對唱
很喜歡這首歌
簡單的,卻是對於幸福的追求和憧憬~~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    crazymavs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()