I wake up every evening
我在每天傍晚才會醒來
With a big smile on my face
臉上總是會掛著大大的微笑
And it never feels out of place
我從來不覺得這樣的生活有什麼奇怪
And you're still probably working
你可能還是以那種
At a nine to five pace
朝九晚五的生活步調在工作
I wonder how bad that taste
我總猜想,那樣有多慘

When you see my face
當你看到我的臉時
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死
When you walk my way
當你在路上遇到我
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死


Now where's your picket fence love
你靠在欄杆上聊天的戀愛跑哪了
And where's that shiny car
你那台閃亮的跑車又在哪
And did it ever get you far
那真的有帶你走的比較遠嗎
You never seemed so tense love
你好像沒有愛東西愛的這麼強烈過
I've never seen you fall so hard
你跌得有躲慘別人看不見
Do you know where you are
你知道你到底在哪裡嗎
And the truth be told I miss you
說實話,我想你
And truth be told I'm lying
說實話,我在騙你
When you see my face
當你看到我的臉時
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死
When you walk my way
當你在路上遇到我
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死

If you find a man that's worth a damn and treats you well
如果你找到了一個很爛但對你很好的人
Then he's a fool you're just as well
那他就跟你一樣是個傻子
Hope it gives you hell
希望你會想去死

Tomorrow you'll be thinking to yourself
明天你會思考
Where'd it all go wrong?
到底哪裡做錯了
But the list goes on and on
但是只會越想越多

e truth be told I miss you
說實話,我想你
And truth be told I'm lying
說實話,我在騙你

When you see my face
當你看到我的臉時
Hope it gives you hell
希望你會想去死
hope it gives you hell
希望你會想去死
When you walk my way
當你在路上遇到我
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死

If you find a man that's worth a damn and treats you well
如果你找到了一個很爛但對你很好的人
Then he's a fool, you're just as well
那他就跟你一樣是個傻子
Hope it gives you hell
希望你會想去死

Now you'll never see
你不會明白
What you've done to me
你到底對我做了什麼
You can take back your memories
你可以把你的回憶全帶走
They're no good to me
他們對我來說沒有用
And here's all your lies
這裡是你全部的謊言
You can look me in the eyes
你可以看著我的眼睛
With the sad, sad look that you wear so well
帶著你那掩飾地很好的可悲眼神

When you see my face
當你看到我的臉時
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死
When you walk my way
當你在路上遇到我
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死
If you find a man that's worth a damn and treats you well
如果你找到了一個很爛但對你很好的人
Then he's a fool you're just as well
那他就跟你一樣是個傻子
Hope it gives you hell
希望你會想去死

When you see my face
當你看到我的臉時
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死
When you walk my way
當你在路上遇到我
Hope it gives you hell
希望你會想去死
Hope it gives you hell
希望你會想去死

When you hear this song and sing along
當你聽到這首歌而只能孤獨地唱著
And never tell
然後又敢不告訴別人時
Then you're the fool
你就是個傻子
I'm just as well
就跟我一樣
Hope it gives you hell
希望你會想去死
When you hear this song
當你聽到這首歌
I hope that it will give you hell
我希望這會讓你很想死
You can sing along
你可以孤獨地唱著
I hope that it puts you through hell
我希望那真的能帶你下地獄

最近的大愛歌
很適合某個機車的人
每天都在心理面唱這首歌阿~~~~

不過AAR唱的很機車
不知道我有沒有把那種賤味翻譯出來XDDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    crazymavs 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()